Nezařazené

Jarmila Rýdlová

Důvěřuj ale prověřuj aneb jak jsem nakupovala v lékárně

Obdobně jako právě začíná sezóna plesů, kterou většinou vítáme s radostí, tak rovněž začíná sezóna chřipek, kterou již většinou nevítáme vůbec.

5.2.2018 v 10:18 | Karma článku: 34.34 | Přečteno: 1944 | Diskuse

Jarmila Rýdlová

Stavební spoření - jak se nenechat nachytat

Radujete se z výhodného úroku na dříve založeném stavebním spoření? Vaše radost nemusí trvat dlouho. Možná právě vy budete brzy řešit Hamletovskou otázku, zda přijmout či nepřijmout novou smlouvu o stavebním spoření na místo smlouvy staré.

26.1.2015 v 7:30 | Karma článku: 21.51 | Přečteno: 1277 | Diskuse

Jarmila Rýdlová

Agrokulturistika aneb jak získat krásné tělo zdarma

Letní povídka pro Víkend MF Dnes (požadovaný rozsah znaků). Červencové slunce podávalo nadprůměrné výkony, takže kdo mohl, ten se přestěhoval k vodě. Ležela jsem na dece a v těle se mi rozhostila letní malátnost znásobená horkem, která mi nedovolovala nic jiného než jen tak pozorovat to činorodé dění kolem. Zdaleka jsem nebyla jediná, kdo se oddával této činnosti. Nenápadné pozorování ostatních je u vody patrně hned po koupání tou nejrozšířenější a nejoblíbenější aktivitou mnoha lidí. A občas je skutečně na co se dívat. Právě jako nyní... Můj zrak upoutal mladý muž.

3.8.2013 v 17:56 | Karma článku: 22.34 | Přečteno: 842 | Diskuse
Počet článků 3 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1354

Autorka populárně odborných článků a knih Tajemství psychiky - osudy lidí v povídkách doprovázených komentářem a Právní minimum pro každého - srozumitelný a zábavný výklad doplněný příběhy ze života a kvízem